Mesterséges intelligenciával

2021.09.23. 06:00

Magyar fejlesztés 10-12 százalékot dobhat a webáruházak forgalmán

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ezért érdemes kihasználni a rendelkezésre álló hatékonyságot növelő eszközöket.

Forrás: Shutterstock

A Yuspify egy olyan mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amelynek segítségével a webshopok tetszőleges pontjaira – akár a kezdőoldalra, de a választott termékek oldalaira és a kosároldalra is – személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. Legfontosabb funkciójuk, hogy használatukkal a webáruházak látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják.

Ezek a dobozok nem csupán az oldalon tartják a felhasználókat, hanem átlagosan 10 százalékos többletbevételt is hoznak.

A rendszer folyamatosan tanuló algoritmusokat használ, ezért tökéletesen automatizáltan működik. Minden egyes ajánlódoboz teljesítménye külön is mérhető, így naprakészen követhetők az eredmények.

A Yuspify ajánlórendszer már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára is. A platformon jelenleg mintegy 7000 magyar webshop fut, a hazai webáruházak 20 százaléka Unas rendszerben működik és már több mint 773 millió terméket rendeltek az oldalakon keresztül.

Ez az ajánlórendszer könnyedén, pár perc alatt, mindössze három lépésben integrálható az Unas webshopokkal. Mivel egy webshop üzemeltetését gyakran maga a tulajdonos végzi, így

az integráláshoz nem szükséges programozói tudás.

A dobozaikat többek között olyan webshopot üzemeltető cégek is alkalmazzák, mint a Vatera, a Libri Bookline, a Pepita vagy a Meska.

A szeptember 30-ig regisztráló webáruház-tulajdonosok három hónapon keresztül kedvezményesen vehetik igénybe az ajánlórendszert, s díj- és kötelezettségmentes próbaidőszakban próbálhatják ki.

Borítóképünk illusztráció

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!