2013.09.22. 15:19
Autóversennyel népszerűsítették a magyar árut
A nyolcadik Coop Rally mezőnyének Szolnokon volt a hatodik állomása.
A programnak megyeszékhelyünkön A magyar élelmiszereket előállító cégek között ezúttal egy szolnoki vállalatot érintett a túra, azt a húsipari vállalkozást, mely évtizedek óta a magyar fogyasztók pultjára juttatja a kiváló minőségű szolnoki töltelékárut. A Coop Rallynak most is, mint minden évben, a legfontosabb célkitűzése a minőségi hazai termékek és élelmiszertermelés középpontba állítása. Az üzletlánc tagjaiból és beszállító partnereiből – több mint 90 autóból – álló mezőny idén Kelet-Magyarország felé vette az irányt, az útvonalon a régió néhány meghatározó gyártóvállalatát, valamint a Coop egyik logisztikai bázisát és áruházát látogatták meg a résztvevők.
Ahogy azt dr. Kardeván Endre államtitkár elmondta: az ilyen és ehhez hasonló együttműködések garantálják azt, hogy a boltok biztonságos forrásból származó, kiváló minőségű termékeket forgalmazhassanak:
– Sajnos a húsiparunkat is beárnyékolja a feketepiac, utóbbi megszüntetéséért dolgoznak rengeteget a szakemberek, a kollégáink – mondta el a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszer-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára, amikor beszédében a húsipar helyzetéről is szót ejtett. Dr. Kardeván Endre a rendezvény szakmai védnökeként volt jelen a programon, a fővédnökséget pedig dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter vállalta – idén is – egyetértve az esemény célkitűzéseivel.
Szalay Ferenc polgármester is méltatta a kezdeményezést. Mint mondta: fontos dolog, hogy a legnagyobb kiskereskedelmi lánc, mely teljesen hazai tulajdonban van, felvállaljon egy ilyen nemes célt. A magyar termékek népszerűsítése rendkívül hasznos, hiszen ezzel teremtünk a lehető legtöbb munkahelyet. Ebben a pozitív folyamatban élen jár a Coop, köszönet ezért a példamutatásért, azért az elkötelezettségért, mellyel a tudatos vásárlást erősítik – hangsúlyozta a polgármester.