2019.11.29. 11:30
Megküzdöttek az utasok a buszra szállással Szolnokon
Alig tudott felszállni a buszra nyolcvannégy éves, szolnoki olvasónk, mivel nem alacsony padlós járat érkezett – dacára a menetrendben írtaknak.
Forrás: Illusztráció/Shutterstock
Egy nap alatt háromszor is szembesülnie kellett ezzel a problémával…
– November 16-án, szombaton a 24/A jelű járattal szerettem volna utazni. Mivel botra van szükségem a járáshoz, kinéztem a menetrendből, mikor közlekedik alacsony padlós busz – mesélte hírportálunknak. – A Szántó körúti megállónál csak egy babakocsit toló kismama volt a társam. Ő is az alacsony padlós járatot várta, erre egy régi autóbusz jött. A magas lépcsőfokok miatt alig tudtunk felszállni…
– Visszafelé jövet megint kinéztem az alacsony padlós 24-es járatot, de ehelyett ismét a régi, három lépcsőfokos jármű gördült be elénk. Késő délután is hasonlóan jártam, akkor ismét a 24/A-s busszal. Tudom, a menetrendben szerepel, hogy előfordulhat változás, de egy nap három alkalommal? Felhívtam a vállalatot is, de semmitmondó választ kaptam a kérdésemre – panaszolta az idős asszony.
Megkerestük a problémával a Volánbusz Zrt.-t, mely mindenekelőtt az érintett utasok elnézését kérte a történtekért.
– Társaságunk mindent elkövet annak érdekében, hogy biztosítsa a menetrendben meghirdetett járatok üzemeltetését. Esetenként azonban előfordulhatnak olyan váratlan események, például műszaki vagy forgalomszervezési okok, melyek miatt nem tudjuk teljesíteni a menetrendben meghirdetett járatok indítását. Sajnálatos módon az említett esetben is ez történt, emiatt nem az előre meghirdetett alacsony padlós jármű közlekedett – állt a kommunikációs igazgatóság válaszában.
Az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében a Volánbusz Zrt. azt kéri a közlekedőktől, hogy utazásuk megkezdése előtt érdeklődjenek az autóbusz-állomások forgalmi irodáiban telefonon, ahol munkatársaik készséggel állnak rendelkezésre.