Hírek

2005.04.21. 00:00

A metrót építeni kell, nem pedig reklámozni

Izing A.

– Nem reklámozni, hanem építeni kell a metrót – mondta a Reggelnek Szőke László, az MDF frakcióvezetője. Már 92 milliót költöttek a 4-es metró népszerűsítésére. Ha most még 300 milliót kiad rá Budapest, a teljes beruházás másfél százalékát költik rá. A metróra reklám nélkül is felszállunk, és ingyen foglalkozik vele a sajtó – véli Szőke.

A háromszázmilliós megrendelés egyik esélyese a Sawyer Miller Group (SMG). Szőke László tehetséges embernek tartja Bruck Gábor cégtulajdonost, Demszky Gábor volt kampányfőnökét. Szőke szerint ugyanis ahhoz valódi tehetség kell, hogy valaki Demszky Gábort „eladja”. Az SMG 1998 és 2000 között bruttó 108 millió forintos megrendelést kapott olyan cégektől – állítja az MDF –, amelyek a fővárossal állnak szerződésben. Főleg útépítők, hídépítők, és a BKV.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!