Hírek

2006.01.14. 07:00

Nem hozta fel a postás a levelemet

MULASZTÁS Olvasónk panaszkodik, hogy a postás nem viszi fel lakásához az ajánlott leveleket. Bedobja őket a postaládába, annak ellenére, hogy a hölgy álló nap otthon van. Mit lehet tenni?

BAMA

A fentihez hasonló esetek nehezen követhetők nyomon – reagált a kérdésre Tomecskó Tamás, a Magyar Posta szóvivője. Lehet, hogy a postás valóban nem vitte fel a levelet. De az is előfordulhatott: a kedves olvasó egy rövid időre tényleg nem volt otthon, amikor jött a kézbesítő. Az új szabály szerint a postás az ajánlott küldeményt is bedobhatja a postaládába. Feltéve, ha meggyőződött róla, hogy a levélszekrény biztonságosan zárható. Most azonban arról van szó, hogy csupán az értesítőt hagyta ott. Az ügyfélnek el kellett mennie a postahivatalba a küldeményért.

A Magyar Posta külön kéri munkatársait, hogy tartsák be az intézmény szabályzatát – tette hozzá Tomecskó Tamás. Oktatásban is részesítik őket. Felhívják a figyelmüket: törekedniük kell arra, hogy az ajánlott küldeményeket a címzettnek személyesen kézbesítsék. Akkor is fel kell tehát mászniuk akár a tizedikre, ha éppen nem működik a lift.

Amennyiben elégedetlenek vagyunk a szolgáltatással, panaszunkat, észrevételünket bejelenthetjük a posta ügyfélszolgálatán. Az iroda telefonszáma: 06-40-46-46-46. Ez egy kék szám, amely helyi tarifával bárhonnan hívható. A problémás eseteket a posta kivizsgálja, például kézbesítő-ellenőrök által. Ha a kézbesítő hibázott, figyelmeztetik. Amennyiben az eset többször előfordul, más munkakörben helyezik el az illetőt.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!