Hírek

2006.05.23. 07:00

Visszaküldtek a rossz belépővel a pénztárba

Olvasónk egyik budapesti uszodában kapott chipkártyája nem működött a beléptetésnél. Visszaküldték a pénztárhoz, hogy kérjen egy másikat. A hölgy panaszt tenne.

BAMA

A kulturált megoldás valóban az volna, ha nem a vendéget küldözgetnék ide-oda. Ezt dr. Schneider Péter ügyvéd hangsúlyozta. Hiszen nem ő tehet róla, hogy a chipkártya nem működött. Miért kelljen tehát föl-alá rohangálnia, és az uszodai beléptetőrendszer hibájának meginnia a levét? Sajnos nálunk ez a hozzáállás még nem terjedt el. Az eset hasonlít a vásárláshoz, amikor az eladó nem tud visszaadni, és elküldi a vevőt, hogy váltsa fel a pénzt. Holott a megoldásról neki kellene gondoskodnia. Akadnak, akik ilyenkor inkább ott hagyják az árut. Jól teszik. Ha mindenki ezt cselekedné, a lusta eladó hamar másképp gondolkodna. Hiszen ha nem csinál elegendő forgalmat, főnöke nyilván elégedetlen lesz vele.

Az uszodában kicsit más a helyzet. Nem sokan vannak, akik önérzetesen lemondanak sportprogramjukról. És ha az alkalmazott udvariasan kéri, hogy fáradjunk vissza a pénztárhoz, a modort illetően sincs a dologban semmi kivetnivaló. Megoldás lehetne persze, hogy az ajtónál állók saját kártyájukkal engedik be a vendéget, aki nyilvánvalóan megfizette az uszodai belépőt.

Panaszt persze tehetünk az ügyben. A példánkban szereplő olvasó is élni akart ezzel a lehetőséggel. Fel is kereste rögtön az üzemvezetőt. Ő már másképpen állt a dologhoz. Adott a hölgynek egy másik chipkártyát, csak hogy ne írja be észrevételét a vendégek könyvébe.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!