Hírek

2009.08.10. 12:18

Reklámcégben szerzett tulajdont a Microsoft

Az amerikai szoftver-konszern a Razorfish nevű, online-reklámra szakosodott leányvállalatot a francia Publicis cégnek adta el.

BBC News - VG Online

A vételár 530 millió dollár volt, amelynek egy részét a Microsoft Publicis-részvények formájában kapja meg.

Ennek eredményeképpen Redmond 3 százalékos tulajdonrészhez jut a világ negyedik legnagyobb reklám cégéből.

A szerződés előirányozza a Razorfish márka megőrzését, és a Microsoft a jövőben is gondoskodik majd marketing- és egyéb szolgáltatásokról – tudósít a BBC.

"A Razorfish átvétele további lépést jelent előre azért, hogy megvalósíthassuk azt a stratégiai célkitűzésünket, hogy a digitális kommunikáció terén nemzetközi vezető vállalattá váljunk" - jelentette ki Maurice Levy, a Publicis-csoport vezetője.

Az üzlet megkötését követően a Publicis forgalmának negyedét teszi ki a digitális kommunikáció, szemben a korábbi 21 százalékkal.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!