hirdetés

2018.09.24. 06:55

A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. megkönnyíti ügyfelei életét

Ez év augusztusában Társaságunk számlakibocsátóként csatlakozott a Díjnet rendszeréhez, így számláink elektronikus formában megtekinthetőek, és kiegyenlítésük történhet bankkártyával, internetbankon keresztül, csoportos beszedési megbízással, eseti banki átutalással, vagy akár okostelefonnal az iCsekk mobilalkalmazással. Mindez kényelmes, gyors, egyszerű és biztonságos ügyintézést tesz lehetővé.

Korszerű vállalatirányítási rendszer került bevezetésre

2018. július elsején megkezdtük az átállást az SAP integrált vállalatirányítási rendszerre. A Társaság életében ez az elmúlt évek

legnagyobb fejlesztése, melynek célja a vállalati működés hatékonyságának növelése és a működési mechanizmus egyszerűsítése

mellett az ügyfélkiszolgálás magasabb szintre helyezése.

A pénzügyi és ügyfél-kiszolgálási folyamatok gyorsítása, valamint az önkiszolgáló (online) ügyfélszolgálat kialakítása a Társaság stratégiai tervének fontos része volt. A fejlesztés következtében a lakossági felhasználók érezhetik a pozitív változásokat, amelyek a számlázás, hibabejelentés és hibaelhárítás, valamint a szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés területén jelentkeznek, másrészt az önkormányzatok és a társaság üzleti partnerei felé megteremtődtek a gyors reagálás feltételei.

Az új rendszer lehetővé teszi, hogy a számlázási időszakok a felhasználók igényeihez igazodjanak, a hibabejelentés során a műszaki egységek azonnali értesítését, az online felületen 24 órán keresztüli ügyintézést, így bárki otthonról kényelmesen intézheti ügyeit.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában