2019.11.30. 06:00
Okostábláról tanulhatunk
Sorozatokat nézünk, miközben ismerőseinknek válaszolunk a chatfalon, és elindítunk egy letöltést az esti játékhoz. Mi vagyunk a „z” generáció, akik a legtermészetesebb módon alkalmazzuk a figyelemmegosztás technikáját, s elvárjuk a gyors információáramlást.
Forrás: Illusztráció/Shutterstock
Az okoseszközök megjelenése a tantermekben még nem jelent garanciát az interaktív órára. Jó pedagógus nélkül mindegy, mennyire felszerelt egy intézmény. De megfelelő technikai háttér nélkül is kudarcot vall az élményalapú oktatás.
– Az okoseszközök lehetőséget biztosítanak számomra, hogy az órán bármikor valós adatokkal dolgozzunk. Különböző alkalmazások használatával pedig jól motiválhatók a tanulók – mondta Bontovics Ignác informatikatanár.
Az iskola a társadalmi változások tükre. Megváltoztak a munkaerőpiaci igények, s azok az ismeretek és készségek is, melyeket a modern kor munkavállalóitól elvárnak. A jól működő rendszer kiépítése egy hosszan tartó folyamat, egy nagy közös munka eredménye lesz.