2016.09.13. 09:28
Macskákra cserélték a reklámokat a londoni metrón
Az ötletgazdák fel szerették volna dobni a földalatti kissé lehangoló környezetét.
Ez pedig sikerült is. Mármint a macskarajongók biztosan odáig vannak a dologért, és a faj némileg visszafogottabb kedvelői is megeresztenek valószínűleg egy mosoly utazás közben.
[caption id="" align="alignleft" width="650"] Fotó / Mashable / Catsnotads
[/caption]
[caption id="" align="alignleft" width="650"] Fotó / Mashable / Catsnotads
[/caption]
Az egész macskásítás mögött a Citizens Advertising Takeover Service (CATs) nevű kampány áll. A CATs kitalálója, a Glimpse vállalat jól tippelt, amikor azt gondolta, az emberek reklámok helyett inkább aranyos cicákat nézegetnének utazás közben (is). A megvalósításhoz Kickstarteren gyűjtöttek pénzt, 23 ezer font jött össze.
[caption id="" align="alignleft" width="650"] Fotó / Mashable / Catsnotads
[/caption]
Arra törekedtek, hogy a közösségi terek jó érzéssel töltsék el az embert, és az utasok élvezzék az állomáson töltött időt. És talán gondoljanak egy picit másképp a körülöttük lévő világra - tette hozzá James Turner, a Glimpse alapítója.
[caption id="" align="alignleft" width="650"] Fotó / Mashable / Catsnotads
[/caption]
A nyávogókról készült képek két hétig lesznek kint a Clapham Common megálló falain, ha valaki arra járna esetleg.