Hírek

2005.04.13. 00:00

Háromszázmilliót költenek reklámra

Zsidai P.

Háromszázmillió forintot készül költeni a főváros a 4-es metró kommunikációjára, értesült a Reggel. Ez 2011-ig évente ötvenmilliót jelent. A szolgáltatót tárgyalásos eljáráson választja ki a DBR Metró Projekt Igazgatóság. Vezetője, Gulyás László lapunknak azt mondta, két pályázó volt, akik részvételi jelentkezését még értékelik. Azt nem árulta el, melyik két cégről van szó, és azt sem, március végén személy szerint ki vett részt az ajánlatok felbontásán.

Lapunk úgy értesült, az egyik pályázó ismét a Sawyer Miller Group, amely 1998-tól intézte a még nem létező 4-es metró kommunikációját. 2005-ig 92 millió forintért. A cég ügyvezetője 2000-től Nyáry Krisztián volt, aki februártól a Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatója lett. Nyáry 1997-től 1998-ig vezette a városháza sajtóirodáját, 1998-tól 2000-ig főtanácsadóként dolgozott.

A közbeszerzési törvény szerint tárgyalásos eljáráson legalább három ajánlattevőre van szükség. A DBR azonban eltekintett e szabály alkalmazásától. Gulyás László szerint azért, mert nemzetközi kétfordulós eljárásról van szó. Ugyanakkor a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívásukban is hivatkoznak a hármas számra. 

2003/CXXIX törvény

„A létszám, illetőleg a keretszám alsó határa nem lehet kevesebb háromnál. A létszámnak, illetőleg a keretszámnak a közbeszerzés tárgyához kell igazodnia, és minden körülmény között biztosítania kell a valódi versenyt.”

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!