2024.06.17. 06:55
Hónapok óta hiába várják, hogy megérkezzen az áramszámla – mi a késlekedés oka?
Hónapokkal ezelőtt elvégezte az éves leolvasást az áramszolgáltató Kétpón. Vannak olyanok, akik azóta még mindig várnak, mert nem érkezik az áramszámla...
– Február elején rögzítették az éves leolvasás keretében az órám adatait. A szolgáltatótól azóta sem érkezett semmilyen áramszámla. Vannak mások is így a faluban, van olyan, aki a napokban kapta meg, de néhányan, ahogy én is, még mindig várom azt – mondta el Varga Istvánné. A kétpói nyugdíjas hölgy a közelmúltban kereste meg hírportálunkat problémájával, mely szerint immár négy hónapja várja, hogy jöjjön a befizetni valót tartalmazó számla.
– Hívtam az E.ON ügyfélszolgálatát, ahol mondták, hogy az OPUS TITÁSZ-tól nem kapták meg az adatokat. Egy későbbi telefonáláskor kiderült, hogy a nappali óraállás már ott van, ám az éjszakait rosszul rögzítették. Azóta már az OPUS ügyfélszolgálatával is beszéltem, de mégsem történik semmi – mesélte a hölgy.
Megkérdeztük, miért késik az áramszámla
Olvasónk problémáját az illetékes szolgáltatóhoz továbbítottuk, kérdeztük, mi a késlekedés oka.
– Az OPUS TITÁSZ Zrt. tavaly október 1-től a működési területén átvette az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től. A gondos előkészítő munka ellenére sajnos még mindig előfordulnak az ügyfeleink kis százalékánál számlázási problémák, ezek javítása folyamatos – mondta válaszában el Egyházi Nikoletta. A vállalat kommunikációs vezetője kiemelte: az ügyfeleiknek okozott kényelmetlenségért ezúton is elnézést kérnek, a hibák javítását kiemelten kezelik.