Látogatás

2024.05.26. 13:30

Bajor tűzoltók emelkedtek a magasba a túrkevei létraszeren

Német kollégákat fogadtak a túrkevei tűzoltók a közelmúltban. A bajorországi lánglovagok izgalmakkal teli, de szerencsére bevetésmentes napokat töltöttek a nagykunsági városban.

Rimóczi Ágnes

A németországi Bergből, a RAFI létesítményi tűzoltói tettek látogatást Túrkevén. A település lánglovagjai örömmel és igazi programkavalkáddal fogadták a bajor kollégáikat.

tűzoltóság
A bajor lánglovagok tartalmas napokat töltöttek túrkevei kollégáiknál
Forrás: Túrkeve Tűzoltóság

– Ellátogattunk a mezőtúri RAFI üzembe, majd természetesen megtekintettük a város tűzoltó laktanyáját is. Köszönöm Liszkai Zoltánnak, hogy fogadta a kis csapatunkat. Másnap reggel létraszerünk kosarából mutattuk meg barátainknak Túrkevét, majd természetesen kilátogattunk az éppen zajló juhászfesztiválra. A következő napon Szeghalomba mentünk, ahol Túri János bemutatta magángyűjteményét. A sok egyenruha, és a tartalmas történelem óra teljesen lenyűgözte a német fiúkat – számolt be Sörös Tibor a közös programokról.

A túrkevei tűzoltóegyesület vezetője hozzátette, ellátogattak a helyi strandfürdőbe és egy baráti ebédmeghívásnak is eleget tettek.

A látogatás végén a katolikus templomba tértek be, majd ajándékok átadásával zárult program.

– Ahogy láttuk, a vendégeink igazán jól érezték magukat, tartalmas hétvégét töltöttünk együtt. Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ehhez – tette hozzá Sörös Tibor, aki a beszámoló végén elárulta, jövőre ők utaznak Bergbe.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!