2017.12.19. 16:28
Jelentős változások jönnek az ügyfél és a hatóság közötti kapcsolattartásban
Változik a hatóság és ügyfél kapcsolattartásának módja.
Jogszabályváltozásokat hoz a 2018-as év, amely alapjaiban módosítja – többek között – a közigazgatási eljárások rendjét – közölte honlapunkkal a megyei katasztrófavédelem.
Így lesz ez a hatóság és az ügyfelek közötti kapcsolattartásban is.
Fontos kiemelni, hogy az e-mail nem lesz elfogadható kapcsolattartási mód a vízügyi és vízvédelmi hatósági eljárásokban a kérelem, a hiánypótlás és az ügyféli nyilatkozat benyújtására.
A részletes tájékoztatónkat ezzel kapcsolatban ide kattintva találják.
Az elektronikus levélcímről (e-mail) érkező kérelem nem lesz elfogadható kapcsolattartás az egyéb hatósági eljárások során. Az erre vonatkozó részletes tájékoztatást pedig ide kattintva olvashatják.