Hirdetés

2023.06.22. 11:35

Adminisztrációs és asszisztensi munkák Szekszárdon

Az adminisztratív munkák, illetve az asszisztensi pozíciók mindig is nagyon keresettek voltak az álláskeresők körében, többek között Szekszárdon is. Jó hír számukra, hogy az ilyen jellegű pozíciók viszonylag gyakran elérhetőek a városban, például a SzekszardAllas.hu weboldalán keresztül. A következőkben hozunk néhány példát a gyakran visszatérő munkakörökre.

PR cikk

Forrás: SzekszardAllas.hu

Recepciós

A recepciós munkák bátran besorolhatóak az adminisztrációs állások közé, hisz a munkakör rengeteg ilyen típusú tevékenységgel jár együtt. Ezen tevékenységek alatt érjük például az ügyféladatok, információk és igények számítógépben történő rögzítését, a különböző kartonok, ívek és nyilvántartások vezetését, valamint a postázási feladatok ellátását. Amennyiben a vendéglátásban dolgozna recepciósként, Szekszárdon ide érdemes ellátogatni: https://szekszardallas.hu/allasok/vendeglatas.

Mindez persze számos egyéb más feladattal is kiegészülhet, attól függően, hogy pontosan milyen intézményben betöltött recepciós munkakörről beszélünk. Az ugyanakkor ettől függetlenül is elmondható, hogy a recepciós állások esetében a kapcsolattartás kiemelt fontossággal bír, vagyis az ügyfélközpontú szemlélet, a kiváló kommunikációs képesség, illetve gyakran az idegennyelv-tudás is elengedhetetlen ebben a munkakörben.

Irodai adminisztrátor, ügyintéző

Az általánosi irodai adminisztrátori, illetve az irodai ügyintézői munkákkal ugyancsak gyakran lehet találkozni Szekszárd álláshirdetései között. Ezen munkakörök tevékenységei meglehetősen széleskörűek lehetnek: egyebek mellett az adatbevitel, a be- és kimenő posta kezelése, az iratok lefűzése, az irodai eszközök megrendelése, a nyilvántartások vezetése, illetve az ügyfelekkel és partnerekkel való kapcsolattartás egyaránt a feladatok közé tartozhatnak. Mindez persze számos egyéb más teendővel is kiegészülhet annak tükrében, hogy az adott cégnél mekkora felelősségű pozícióként tekintenek az adminisztrátori munkakörre.

Ennek függvényében az elvárások is változhatnak, a legtöbb esetben ugyanakkor a középfokú végzettség és nyelvtudás, valamint az irodai szoftverek felhasználói szintű ismerte (pl. MS Office, levelezőprogramok stb.) már elég lehet az esélyes pályázáshoz. A személyes tulajdonságok tekintetében pedig elengedhetetlen a pontosság, a precizitás, illetve a kiváló problémamegoldó képesség.

Szakmai asszisztens

A szekszárdi adminisztrációs munkák között előszoktak fordulni szakmai asszisztensi pozíciók is, olyanok mint például a pénzügyi, marketing, kereskedelmi, műszaki vagy vezetői asszisztens munkakör. Ezen állások esetében a különböző adminisztrációs tevékenységek szakmai feladatokkal is kiegészülnek (pl. pénzügyes esetében számlázás, kimutatások készítése stb.), vagyis az adott területhez kötődő releváns (felsőfokú) végzettség általában megkövetelt. Fontos lehet továbbá a tárgyalóképes nyelvtudás és az MS Office magabiztos ismerete, valamint a szakmai terület iránti elkötelezettség és motiváció is.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában