2023.01.16. 16:00
Egy időutazó hazajutásában segíthettek a csapatok Kunszentmártonban
Kilenc feladat vezetett a megoldáshoz a Kunszentmártoni Helytörténeti Múzeum téli barangoló játékában.
Forrás: Illusztráció
Fotó: Shutterstock.com
Harmadik alkalommal szerveztek helyismereti kalandjátékot Kunszentmártonban. A megoldandó feladatokat egy kitalált, tudományos-fantasztikus történet köré gyűjtötték.
– Egyre nagyobb az érdeklődés, az elsőt még a járvány idején találtuk ki, azóta többször is belevághattak a kalandorok a barangolásba. Úgy tűnik a téli alkalmak a népszerűbbek – mondta a program megálmodója Czakó-Habi Csilla. A Kunszentmártoni Helytörténeti Múzeum munkatársa az alapkoncepciót is bemutatta.
– Mezey Árpád, a főhős 1928-ból utazott 2017-be. A csapatoknak az volt a feladata, hogy a naplófeljegyzései alapján segítsék őt visszajutni a múltba. Ehhez a város különböző pontjait kellett végigjárniuk. Minden feladatnál egy szám volt a megoldás, ami végül egy telefonszámot adott ki. A résztvevő csapatok felhívták ezt, ahol a hangposta üzenete jelezte nekik a játék lezárását – részletezte.
Közel harminc csapat regisztrált, az utolsó feladatot tizenheten küldték be, itt mindenkinek a fantáziájára volt bízva, hogy írja meg, milyen küldetés lehetett, ami miatt a főhős a jövőbe utazott. A győztesekről háromtagú zsűri döntött, az eredményhirdetést a napokban tartották.