Játék

2023.01.16. 16:00

Egy időutazó hazajutásában segíthettek a csapatok Kunszentmártonban

Kilenc feladat vezetett a megoldáshoz a Kunszentmártoni Helytörténeti Múzeum téli barangoló játékában.

P. Pusztai Nóra

Forrás: Illusztráció

Fotó: Shutterstock.com

Harmadik alkalommal szerveztek helyismereti kalandjátékot Kunszentmártonban. A megoldandó feladatokat egy kitalált, tudományos-fantasztikus történet köré gyűjtötték.

– Egyre nagyobb az érdeklődés, az elsőt még a járvány idején találtuk ki, azóta többször is belevághattak a kalandorok a barangolásba. Úgy tűnik a téli alkalmak a népszerűbbek – mondta a program megálmodója Czakó-Habi Csilla. A Kunszentmártoni Helytörténeti Múzeum munkatársa az alapkoncepciót is bemutatta.

– Mezey Árpád, a főhős 1928-ból utazott 2017-be. A csapatoknak az volt a feladata, hogy a naplófeljegyzései alapján segítsék őt visszajutni a múltba. Ehhez a város különböző pontjait kellett végigjárniuk. Minden feladatnál egy szám volt a megoldás, ami végül egy telefonszámot adott ki. A résztvevő csapatok felhívták ezt, ahol a hangposta üzenete jelezte nekik a játék lezárását – részletezte.

A Kunszentmártonban barangolt a Vass család, harmadikok lettek a játékban
Forrás: Beküldött fotó

Közel harminc csapat regisztrált, az utolsó feladatot tizenheten küldték be, itt mindenkinek a fantáziájára volt bízva, hogy írja meg, milyen küldetés lehetett, ami miatt a főhős a jövőbe utazott. A győztesekről háromtagú zsűri döntött, az eredményhirdetést a napokban tartották.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szoljon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában